zaterdag 14 maart 2015

Hoe Krijg Ik Meer Bezoekers Op Mijn Blog Verschillende Gratis Manieren Om Meer Bezoekers Op Je Blog Te Krijgen

Foto
Hoe Krijg Ik Meer Bezoekers Op Mijn Blog Verschillende Gratis Manieren Om Meer Bezoekers Op Je Blog Te Krijgen

Hoe Krijg Ik Meer Bezoekers Op Mijn Blog

Iedereen die een blog heeft of er aan denkt om een blog te beginnen loopt tegen hetzelfde probleem aan, je blog ziet er perfect uit, je hebt je hart en en ziel in gestoken en natuurlijk ook veel tijd!
Maar je krijgt geen of heel weinig bezoekers op je blog en je begint je af te vragen hoe dat kan en nog belangrijker"Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn blog" toch?
De meest voorkomende reden dat bloggers geen of bijna geen bezoekers op hun blog krijgen is dat ze niet weten hoe ze bezoekers op hun blog kunnen krijgen zonder daar ook voor te gaan betalen.
De meeste beginnende bloggers hebben (meestal) geen benul hoe social media werkt en hoe marketing nu eigenlijk functioneert. Ook niet geheel onbelangrijk: Zit je wel in de juiste doelgroep en weet e überhaupt wat je doelgroep is.
Een van S werelds meest succesvolle blogger met een maandelijks inkomen van boven de $400.000 ja, dit lees je goed, vertelde eens, "Market to everybody and you end up marketing to nobody". Met andere woorden als je lukraak in het wilde weg market, eindig je met en geen bezoekers op je blog en dus geen omzet, als je van plan bent in de toekomst geld te gaan verdienen met je blog.
Hieronder een voorbeeld van een voormalige copy shop medewerker in London, die een aantal jaren geleden begon met online marketing en een blog en inmiddels de hele wereld over reist om andere bloggers en marketers te trainen, in deze korte video zie je dat het echt kan, online geld verdienen met een blog, veel kijplezier!

Hier alvast een aantal gratis tips hoe jij meer bezoekers op je blog krijgt

  1. Voor dat je überhaupt met een blog begint moet je heel goed nadenken A) waar gaat je blog over? B) Wat is je doelgroep, wie zijn je lezers?
  2. Het is belangrijk om een goed blog template (design van je blog) uit te kiezen, waarom? Google gaat per begin april 2015 zijn systeem aanpassen, websites en blogs die geoptimaliseerd zijn voor smartphones en tablests worden hoger gewaardeerd door de zoekmachines, dus je wordt sneller gevonden.
  3. De Titel (naam) van je blog en de omschrijving van je blog zijn heel belangrijk, als je bijvoorbeeld over paarden wilt gaan bloggen bijvoorbeeld het trainen van paarden, dan moet je blog titel hier over gaan bijvoorbeeld Trainen van paarden makkelijk gemaakt en dan in de omschrijving : Hier vindt je veel verschillende tips over het trainen van paarden, het mag natuurlijk ook uitgebreider als je maar exact omschrijft waar je blog over gaat dus Titel en omschrijving van je blog zijn heel erg belangrijk.
  4. Zorg dat de bezoeker op je blog de mogelijkheid heeft om onder je blogpost een commentaar te schrijven, hoe meer commentaren hoe hoger je komt in de ranking van de zoekmachines zoalsGoogle en Bing of Yahoo.
  5. Meld je aan op Google plus, de tegenhanger van Facebook, zodra je een blogpost geschreven hebt post je het ook op Google Plus , Google wil dat meer mensen Google Plus gaan gebruiken en zullen je gaan waarderen zodat je sneller gevonden zult worden op Google!
  6. Zoals je weet of misschien nog niet YouTube is van Google, hier geld hetzelfde verhaal als i punt 5, als je een video op YouTube zet en deze video gebruikt op  blog wordt dit ook weer extra gewaardeerd door Google! n een ander artikel zal ik verder ingaan hoe je heel snel met je video gevonden kunt worden!
  7. Kijk maar eens rond op dit blog je zult veel verschillende posts vinden over hoe je veel meer bezoekers krijgt op je blog!
  8. Het juiste blogging platform is heel belangrijk! Het blog waar je nu op bent is een van de test blogs om software te testen en backlinks en nog een aantal andere zaken dit is een gratis blog en alleen ervaren bloggers kunnen zelfs met een gratis blog omzet en heel veel bezoekers genereren. Je hebt een echt goede blogging platform nodig wat en simpel is om te gebruiken en wat nog geld op kan leveren, zoals het Kalatu blogging systeem momenteel s werelds meest geavanceerde blogging platform. Meer informatie vindt je HIER.
Dit zijn een aantal gratis manieren om meer er bezoekers op e blog te krijgen, uiteraard is deze opsomming zeker niet compleet maar het is een begin, dit zijn de basis voorwaarden voor een goede blog en een goed fundament van je blog.
Ik hoop dat je hier weer iets van opgeschoten bent en als dat zo is like dan deze blogpost en share het (deel) deze dan met je vrienden, het helpt mij ongelooflijk en het kost je maar 2 kliks :).
Ik ontmoet je graag persoonlijk op een van de bijeenkomsten in jouw buurt, voor meer info hierover klik dan helemaal boven op dit blog op een van de social media knoppen om mij te volgen en of toe te voegen.
Voor meer informatie over de organisatie waar ik over schrijf klik je nu op de banner hieronder, hartelijk dank voor je tijd en heel graag tot binnenkort of in ons team!

 Dus here you go!

Hoe Krijg Ik Meer Bezoekers Op Mijn Blog Verschillende Gratis Manieren Om Meer Bezoekers Op Je Blog Te Krijgen











Geen opmerkingen:

Een reactie posten